SC

SC

lørdag 24. mars 2012

Flott tur til Bergen

Det var en flott helg i Bergen, med både sol og regn. I had a nice weekend in Bergen.
Jeg var på kurs hos Frieda Anderson, og her er noen av arbeidene hennes.
I attended a course with Frieda Andersom and here are some of her works.

Det var mange fine butikker der, og her er noe av det jeg kjøpte, helt til venstre kan du se litt av det bildet jeg begynte på på kurset.
A lot of nice shops at the meeting, and here is some of the things I bought. To the left you can see the project I started at the course.


I en butikk i byen fant jeg bl a dette stoffet med paraplyer og gummistøvler, det passer godt både til byen og været der.
I found this material with wellingtons and umbrellas, matches the weather in the town.

Jeg reiste med tog begge veier og her er et stemningsbilde fra da vi stoppet på Finse.
I went by train, and here is a weather report from Finse.
Hvis du vil se bilder av noen av de vakre teppene som var utstilt, se nqfbloggen.
If you want to se some of the beautiful works showed, go to the nqfblog.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar